مشروح اخبار


» پیام  تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین 



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 
به گزارش راک نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی عمومی و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ متن پیام «محمد جمالی آرند » بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
یوم الله دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ روز گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی ها ی ملت غیور ایران در برابر ظلم و ستم شاهنشاهی و یادآور حماسه شکوهمند مردم انقلابی و روز تحقق آرمان های بلندشان در سایه اسلام عزیز و اندیشه های ناب بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی می باشد. 
در این روز مقدس که برای نخستین بار با مشارکت حداکثری جامعه ایران نوع حکومت کشور توسط آحاد مردم انتخاب و مهر "آری" بر نظام جمهوری اسلامی زده شد عملا به سلطه ظالمانه مستکبران شرق و غرب و دست نشاندگان آنان، پایان داد و بدین گونه حاکمیت ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و علوی آغاز شد. 
در واقع روز جمهوری اسلامی بیانگر بلوغ فکری و سیاسی و استقلال ملت آزاده‌ای است که برای دستیابی به آرمان های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخته است و این امر است که عظمت و شوکت این روز حماسی را برای جهانیان به تصویر می کشد. 
اینجانب ضمن تبریک مجدد  نوروز سال ۱۴۰۳ و تقارن بهار قرآن و بهار تبریک طبیعت به مردم شریف ،نجیب و روزه دار استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان و گرامیداشت سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی میدارم و مجدد و عظمت ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. 
   
                                  محمد جمالی آرند  
      سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 11 فروردین 1403, 16:31



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده سپاه گچساران در پیامی روز ۱۲ فروردین را تبریک گفت
  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز یوم الله ۱۲ فروردین
  • پیام تبریک حجت الاسلام موحد به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
  • پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک منتخب مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت روز جمهوری اسلامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟